هوچی بازی متاریدینگی

در ماه گذشته استاد مظاهری سیف با جناب آقای حسن فراهانی ( به اصرار ایشان بخوانید دکتر حسن فراهانی) مناظره ای داشتند که نکات بسیاری در این مناظره دلالت بر باطل بودن ادعاهای جناب آقای حسن فراهانی دارد که به عنوان نمونه می توان به غیر علمی بودن این شیوه و نیز آسیب های این دوره ها اشاره کرد.

این جلسه نقد نشان داد که متاریدینگ هیچ مبانی علمی را همراه خود ندارد و آنچه به گفته مبدع این روش هست جز تفکرات ساخته آن نیست و هر بار که از او خواسته می شود مبانی علمی کار خویش را بیان کند از آن طفره می رود.

جلسه ای به راه انداخته می شود که دو میکروفون برای یک طرف و هیچ میکروفونی برای طرف دیگر قرار داده می شود. این که می گویم هیچ، نه برای اینکه بیان کنم صفر بلکه می خواهم بگویم قرار هست که شش نفر در صندلی هایی که در سن آمفی تئاتر قرار داده شده بشینند و هیچ حرفی از سوی ایشان زده نشود.

یعنی جلسه تک صدایی.

علیرغم این که ایشان خودشان را متخصص در امور جنگ روانی می دانند ولی در این جلسه نشان داد که ایشان اصلا این تخصص را که ندارند هیچ، بلکه ادبیات بسیار تند و ناسزاگویی چیز عادی ای برای ایشان است.

تهمت هایی که ایشان در این چند سال به استاد بزرگوار جناب آقای مظاهری سیف و دیگران زده اند که یکی از ایشان نیز بنده می باشد، همچون عالم نما و … هم قابل پیگیری قضایی است و به مدد الهی به زودی به این جریان خواهیم پرداخت ولی آنچه مهم است بیان این نکته می باشد که در این جلساتی که به گونه ای مناظره ای می باشد، طرف مقابل نشان می دهد که چقدر در ادعاهای خود راسخ است.

این جلسه آنگونه که چیده شده بود برای متهم کردن منتقدان آسیب شناسی متاریدینگ بود ولی به خواست خدا و مدیریت خوب جناب آقای مظاهری سیف جلسه آنگونه شد که می توان یک جمله را بیان کرد که متاریدینگِ دست ساخته جناب آقای فراهانی هیچ اساس و بنیان علمی ندارد و ایشان باید به زودی از اینکه چرا این قدر هزینه و زمان فرزندان این کشور را به نام حفظ قرآن و… به هدر داده است، پاسخگو باشد.

عدم مبانی علمی، توهین ها به منتقدان به جای پاسخگویی به انتقادات علمی، هوچی گری و فریادگری در جلسات مناظره تنها چیزی است که می توان در تاریخ متاریدینگ آن را به عینه دید.

برای دیدن فیلم های این مناظره، بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

قسمت اول مناظره پیرامون متاریدینگ

قسمت دوم مناظره پیرامون متاریدینگ

رسوایی دیگر در متاریدینگ

همچنین ببینید

شیوه های برون رفت از تاثیرات منفی سلبریتی ها بر نوجوانان

شیوه های برون رفت از تاثیرات منفی سلبریتی ها

واژه «سلبریتی» از کلمه«celebrity» در زبان انگلیسی گرفته شده است که معادل واژه های «مشهور»، «معروف» و «نام آشنا» در زبان فارسی است. اصلی ترین کاربرد این واژه را می توان از اوایل قرن بیستم دانست ولی مفهوم واژه «سلبریتی» به عنوان یک شخص مشهور و شناخته شده، قبل از این دوران نیز وجود داشته و این واژه مورد استفاده قرار می گرفته است. به طور کلی می توان سلبریتی را به معنای فردی دانست که توسط تعداد قابل توجهی از افراد شناخته می شود و به دلیل دستاوردها، شهرت، محبوبیت و یا حضور فعال در رسانه‌ها و جوامع مختلف شناخته می‌شود. این افراد غالبا به عنوان تاثیرگذار در دیگر افراد جامعه در همه رده های سنی شمرده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.